Digitalizācijas uzplaukums pierāda, ka daudzkanālu stratēģija ir būtisks veiksmes faktors, jo īpaši cīņā ar koronavīrusa radītajām problēmām.
Pārdošanas apjoms e-vidē 2020. gada 1. ceturksnī pieauga par 9,5 procentiem: tirgotāji vienmēr varēja droši paļauties uz Würth piegādes nodrošinājumu.
Jubilejas gads: Würth Group svin 75 darbības gadus, Reinhold Würth svin savu 85. dzimšanas dienu.
Perspektīva 2020. gadā: nestabila globālā ekonomika liedz izteikt uzticamas prognozes.
Pāreja no izplatītāja uz ražotāju: virziens jau ir iezīmēts.
Kincelsava/Švēbišhalle Vācijā. Würth Group ir izmantojusi daudzkanālu stratēģijas piedāvāto potenciālu, apliecinot, ka arī koronavīrusa pandēmijas laikā uzņēmums joprojām ir uzticams partneris savā nozarē. Preses konferencē, runājot par saviem finanšu pārskatiem, Grupa sniedza izsmeļošu informāciju par pašreizējās situācijas piedāvātajām iespējām.
“Šī krīze ļoti skaidri parāda, kādas priekšrocības...
Turpināt lasīt